· 

Ο χάρτης με τις περιοχές που έχει "πέσει" η πλατφόρμα webex

webex

Από το γραφείο τύπου της Νέας Δημοκρατίας εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

 

Fake news για την τηλεκπαίδευση

 

(πηγή: social media, δηλώσεις στελεχών αντιπολίτευσης)

 

Από το πρωί διαρρέεται, ούτε λίγο ούτε, πολύ πως για το γεγονός ότι η πλατφόρμα Webex έχει «πέσει» τις τελευταίες ώρες σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ευθύνεται η Κυβέρνηση και η Υπουργός Παιδείας, παρουσιάζοντάς το ως δήθεν «επιτελικό φιάσκο»...

 

Ο διεθνής πάροχος της πλατφόρμας εργάζεται σκληρά για να λύσει το πρόβλημα στην Ελλάδα, όπως και στις υπόλοιπες χώρες και έχει παράσχει διαβεβαιώσεις για την άμεση επαναλειτουργία της πλατφόρμας.

 

Επισυνάπτονται ο χάρτης και τα επίσημα στοιχεία από το site καταγραφής προβλημάτων στις συνδέσεις Webex στην Ευρώπη, καθώς και ενδεικτικές αναφορές των χρηστών από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες.

(πηγή: https://downdetector.com/status/webex/map/)
 
Το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, καθώς και όλες οι πλατφόρμες του Υπουργείου Παιδείας λειτουργούν κανονικά και αδιάλειπτα, ενώ το Υπουργείο έχει ενημερώσει από την πρώτη στιγμή ότι οι απουσίες στις περιπτώσεις που παρουσιάστηκε τεχνικό πρόβλημα δεν θα ληφθούν υπόψιν.

Κατεβάστε τον επισυναπτόμενο χάρτη εδώ

Κατεβάστε τις ενδεικτικές αναφορές των χρηστών εδώ


imerologia a5 spiral

 

Απάντηση του Γραφείου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία στον κυβερνητικό εκπρόσωπο

 

Το μόνο που είναι αστείο, κ. Πέτσα, είναι οι γελοίες δικαιολογίες για να καλύψετε το νέο φιάσκο Κεραμέως

 

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ. Πέτσας με απύθμενο θράσος χαρακτήρισε «αστείο» το αυτονόητο αίτημα για παραίτηση της κας Κεραμέως μετά το νέο φιάσκο με την τηλεκπαίδευση.

 

Τα μόνα που θα ήταν αστεία, αν δεν ήταν τραγικά για χιλιάδες οικογένειες μαθητών είναι:

 

- η απίστευτη ολιγωρία επί 8 μήνες, παρά τις προειδοποιήσεις, στην προετοιμασία της τηλεκπαίδευσης, αφού το δεύτερο κύμα της πανδημίας ήταν δεδομένο.

 

- η άρνηση δωρεάν προμήθειας με τεχνικό εξοπλισμό των μαθητών, με αποτέλεσμα οικογένειες να αναγκάζονται σε δυσβάσταχτα έξοδα για να ανταπεξέλθουν ταυτόχρονα σε τηλεργασία και τηλεκπαίδευση.

 

- οι πρωτοφανείς παλινωδίες της κυβέρνησης που το πρωί επιχειρηματολογούσε γιατί δεν θα κλείσουν τα σχολεία και το βράδυ ανακοίνωνε το κλείσιμό τους.

 

- η ασύστολη προχειρότητα και ανικανότητα του «επιτελικού κράτους» να κάνει έστω μία δοκιμή της πλατφόρμας πριν την επίσημη έναρξη λειτουργίας και να έχει έστω ένα plan Β.

 

- οι μάσκες «αλεξίπτωτα» που μοίρασαν στους μαθητές, αφού πρώτα αρνούνταν να τους τις χορηγήσουν.

 

Με λίγα λόγια, το μόνο που είναι αστείο κ. Πέτσα, είναι οι γελοίες δικαιολογίες για να καλύψετε την Υπουργό που με τις παλινωδίες της περνά κάθε μέρα σαν οδοστρωτήρας πάνω από τη δημόσια Παιδεία.

 

imerologia a4 spiral

 

Ανακοίνωση – απάντηση της ΕΠΕΚΕ Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, στις σημερινές δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Στέλιου Πέτσα

 

Να φύγει η Cisco - Να ενισχυθούν τώρα τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης

 

Δυστυχώς για την ποιότητα της Δημοκρατίας μας, ο κ. Πέτσας μίλησε όχι ως κυβερνητικός αξιωματούχος, αλλά ως εξουσιοδοτημένος υπάλληλος της εταιρείας Cisco. Με φτηνές δικαιολογίες και χωρίς ίχνος συγνώμης, προσπάθησε να υποβαθμίσει το σημερινό blackout στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

 

Παράλληλα, απέφυγε να απαντήσει στο ερώτημα «τι έπραξε η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας» μετά την έγκαιρη προειδοποίηση αρμόδιων φορέων, όπως το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, ότι το σύστημα της Cisco δεν μπορεί να αντέξει τον αυξημένο φόρτο των 600.000 μαθητών και κινδυνεύει με κατάρρευση. Όπερ και εγένετο.

 

Αντίθετα με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι οικογένειες που δικαιολογημένα οργίζονται με όσα επικίνδυνα, ανεύθυνα και τραγελαφικά πράττει η κυβέρνηση των «αρίστων», θέτουν αμείλικτα ερωτήματα:

 

1. Μετά το σημερινό blackout θα συνεχίσει η κυβέρνηση να εμπιστεύεται την εταιρία Cisco ή θα την αποπέμψει; Είναι αποδεκτό το πρόβλημα μιας εταιρίας να είναι μετατρέπεται σε πρόβλημα όλης της χώρας, ελλείψει εναλλακτικού δημόσιου συστήματος σύγχρονης τηλεκπαίδευσης;

 

Υπάρχουν ρήτρες καλής εκτέλεσης και λειτουργίας στη σύμβαση Cisco - υπουργείου Παιδείας ή η έννοια της «δωρεάς» έχει απαλλάξει από κάθε ευθύνη την αμερικάνικη πολυεθνική; Θα συνεχίσει η κυβέρνηση να κρύβει τη σύμβαση δωρεάς Cisco - υπουργείου, την οποία η αντιπολίτευση έχει ζητήσει επανειλημμένα να κατατεθεί στη Βουλή;

 

 

2. Γιατί η κυβέρνηση δεν ενίσχυσε με 200.000 εικονικές τάξεις τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης και ειδικά, το «ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, τα οποία σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην προηγούμενη φάση της πανδημίας; Σήμερα, 8 μήνες μετά και με ελάχιστο κόστος, οι δημόσιες υποδομές θα ήταν σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

 

3. Γνωρίζει ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ότι η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) διαπίστωσε, με πόρισμά της στις 7 Σεπτεμβρίου, σωρεία παραβάσεων του Ευρωπαϊκού Κανονισμού Ασφάλειας (GDPR) και πως το υπουργείο αντί να διακόψει αμέσως τη συνεργασία με την Cisco, την αναβάθμισε;

 

Επίσης, γνωρίζει πως εξαιτίας της μη-συμμόρφωσης του ΥΠΑΙΘ με τις συστάσεις της Αρχής, όλο το εγχείρημα της τηλεκπαίδευσης «βρίσκεται στον αέρα», με ότι αυτό συνεπάγεται από νομικής άποψης για τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών;

 

Ακόμη, είναι ενήμερος πως κατά την πρώτη φάση της πανδημίας οι εκπαιδευτικοί είχαν τη δυνατότητα να επιλέγουν και άλλες πλατφόρμες, ενώ τώρα υποχρεούνται να χρησιμοποιούν αποκλειστικά την πλατφόρμα Webex;

 

4. Γιατί ακόμη και σήμερα το υπουργείο δεν έχει επικαιροποιήσει τις ανάγκες των μαθητών και των σχολείων σε ηλεκτρονικό εξοπλισμό; Μπορεί η κυβέρνηση να δώσει επίσημα στοιχεία για το πόσοι είναι οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές που έχουν διανεμηθεί σε σχολεία και μαθητές μέσω του κρατικού προϋπολογισμού; Επιπρόσθετα, τι γίνεται με την τηλεκπαίδευση στους καταυλισμούς των προσφύγων και στις άλλες ευάλωτες ομάδες;

 

5. Λαμβάνοντας υπόψη τις εγκληματικές παραλείψεις και τα αμέτρητα λάθη της κυβέρνησης στη διαχείριση της πανδημίας και το νέο κλείσιμο των σχολείων, πως ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας να χαρακτηρίζει «αστείο» το αίτημα της παραίτησης της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως;

 

Η κυβέρνηση αγνοεί ότι το 92.5% των εκπαιδευτικών, οι οποίοι -μόλις προχθές- απείχαν από την εκλογική παρωδία της υπουργού Παιδείας, την αποδοκίμασαν με πρωτοφανή τρόπο και στην ουσία την «παραίτησαν»; Τι άλλο περιμένει η κυβέρνηση και ο πρωθυπουργός ώστε να προβούν σε αυτήν την κοινωνικά και πολιτικά αναγκαία πράξη;